msp-moo

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Moa - 21 januari 2012 16:15

Okej, nu har jag kollat klart på en anime.

Vet ni vad jag tyckte om den?








FY FAN OCH HERRE JÄVLAR! DEN VAR SKIT DÅLIG   

DEN VÄRSTA JAG NÅGONSIN SETT   AAAAAAAAAAAH!!!!!!  



Oj...förlåt   


Men allvarligt....den sög.

Jag tänker inte säga vad den heter, jag kommer få mardrömmar av den....och vill inte att ni ska få det.

Slutet var det som inte en människa skulle kunnat anat.


Ahh, guuud! Den kommer jag ALLDRIG se igen. Den var ju fan bra...men i slutet var det liksom ''WTF is this'' liksom.

Aja, sorry att jag fick damp, men, den var värkligen så *** **** dålig  


Okej, jag ska nog kolla på Rozen maiden i fortsättningen♥ Den ÄR iallafal fin och BRA.

Om ni undrar varför jag skriver ''fin'' så var det för att den animen jag såg, hadde ett liiiitet våldsamt och otäckt slut    

Kommer drömma mardrömmar....  


Hoppas det inte blir som när jag såg på en dinosaurie film när jag var 7.....Jag drömmde mardrömmar om dinosaurier...

I 3 ÅR!   





Okej. xD Kram på er   Hehehe, sorry konstigt inlägg  


Och ska sova över senare, så kommer nog få det bra och inte behöva tänka på....det läskiga   


Kramizzar Moo


Av Moa - 21 januari 2012 13:49

Haj på daj! :3


Jag ska kolla lite anime nu, kollade på den igår   


Har varit på en skola idag, ska ju byta till hösten   

Värkade bra, men har endå 2 favvisar över den :3

Jaja, bloggar lite mera sen :3

Här har ni en bild ;D


Kram Moo


 


Clown Drop♥   



Presentation


Moo's in the house ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards