msp-moo

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Moa - 23 januari 2012 15:44

Namn: Moa
Tilltalsnamn: Moa -.- Eller Moii av Märta xD
Födelsedag: 17 nov
Ögonfärg: Skiftande mellan Blå-gul-grön-grå.   
Hårfärg: brunet x3
Längd: Ca...164 cm ;3

Höger/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skorpion
Sko stlk: 39/ 40   
Är dina föräldrar skilda: Jao   
Skor idag: Snow boots :3

Dina rädslor: Näkrosblad xD
När går du och lägger dig: Mellan 10-12 på vardagarna
Bästa minne: Vet inte har många
Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med: Maja
Msnade med: Lukas ♥
Du kramade: Maja eller Mamma

Du skällde på: mamma 8D Eller smilla, min katt   

Favoriter
Färg: Himmel orange och mörk blå
Djur: Katt
Glass:  Vanilj ♥.♥
Godis: Choklad
Bokstav: M    Ego xD
Nummer: 24 :O eller nåt xD
Tuggummi: Extra
Helgdag: Fredag och lördag
Årstid: Sommar♥
Tandkrämssmak: Allt smakar ju mint nuför tiden o.o
Radiostation: Mixmegapol och The voice

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Skiftar hela tin. Men just nu, reporter, bloggare, Program ledare...ja typ det   
Hur vill du dö: Bara dö :3 Inte drunkna o.o
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ida♥
Vem är högljuddast: Dennis -.-
Vem får dig mest att skratta: Ida och kanske Maja
Vem har du känt längst: Calle och Ida antar jag o.o Nej juste! Emma och Stella ;3

Har du någonsin

Varit kär:Inte sådär mega kär...tror jag.. Men jaa annars så..
Rymt hemifrån: Nej alldrig C: Om jag inte var liten dårå x)

Skolkat: kanske. KOmmer inte ihåg det isåfall.
Sovit utomhus: Japp, tältat.
Gråtit i skolan: Jao. Nån gång :3
Spytt i skolan: Jaa o.o då var jag liten :(
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Mm...xD
Varit på scen: Jupp
Retats: Bara mot killarna ofc x3
Blivit nerslagen: Nej, dom kommer bli nedslagna av mig då -.- Daaa xD


Du ?


Svär: Iblaaaand      
Sjunger bra:vet inta om jag kan avgöra det :O 

Kommer överens med dina föräldrar: Ja, ganska bra.

Gillar åska: Jaaa ♥.♥
Spelar något instrument: Piano   
Går till kyrkan: Noo

Dansar i regn: yay ^^ Det äger juu 

This or that:
Pepsi / Cola? Cola, fast gillar fanta mer! x3
McDonalds / burger king?
McDonalds 8DD
Choklad / vanilj? Vanilj♥
Jordgubbar / blåbär? Jordgubbar :*
Kött / veg? Kött
Tv / film? Film
Adidas / nike?
Adidas
Kinamat / mexikanskt? Båda o.o
Kakor / paj? Paj
MTV / VH1? Mtv tror jag xD
Blind / döv? Döv :S

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej,så vig är jag INTE.
Skriva med båda händerna: Ja, men sämst med vänstar ju C;
Blåsa en bubbla: Såklart >w<
Ha dina ögon i kors: Jao
Nudda näsan med tungan: Naaaj x3
Dansa: typ?

Senast du:
Skrattade
: Vet inte 

Filmen du såg: Karate kid, I am number four och kalle och choklad fabriken :3 Och Axterix och obelix 12 stordåd.
Tuggade tuggumi: kmr inte ihåg det :3

Drog ett skämt: Som någon fattade? LÄÄÄÄNGE SEN o.o
sjöng: Nyss :D

Random:
Hur många kuddar sover du med: 3,4,5 tror jag xD
Dricker du mjölk: Jao
Person du hatar mest: Vet inte o.o

Hur många signaler : På mobilen? Ingen aning xD
Vad är det värsta vädret: Inget :3 alla äger. Förutom naturkatastrofer xD

Lekte du med barbie som liten:  Njee..tror inte det xD



Kram Moo 

Presentation


Moo's in the house ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards